Sık Sorulan Sorular

Gozone Media'nın sık sorulan sorular bölümünde merak ettiğiniz tüm detaylara ulaşabilirsiniz. Ajansımızın işleyişi, hizmetlerimiz ve projelerle ilgili en çok sorulan soruların cevaplarını bulabileceğiniz bu bölümde, bilgi almak daha kolay!

#GozoneMedia #SıkSorulanSorular #DijitalPazarlama

Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular(S.S.S.): İhtiyaçlarınıza Karşılık Veren Kapsamlı Bilgilerle, Müşteri ve İş Ortaklarımızın Sıkça Karşılaştığı Sorulara Detaylı ve Net Yanıtlar.

1. Dijital Pazarlama Ajansları Neden Önemlidir?

Dijital pazarlama ajansları, işletmelere dijital pazarlama stratejilerini oluşturma, uzmanlık sağlama, teknolojiyi takip etme, veri analizi yapma, zaman ve kaynak tasarrufu, yaratıcı çözümler üretme ve müşteri ilişkilerini yönetme konularında yardımcı olur. Bu sayede işletmeler, çevrimiçi varlıklarını güçlendirip rekabet avantajı elde edebilir.

2. Gozone Media'yı neden seçmeliyim?

Gozone Media'nın geniş uzmanlık, kanıtlanmış başarılar, veri odaklı yaklaşım, güçlü müşteri ilişkileri ve tanınmış markalarla çalışma deneyimi gibi avantajları, markalarınız için etkili bir dijital pazarlama ortağı olmasını sağlar.

3. Büyük ölçekli bu şirkette iletişim alanındaki gelişmelerden biraz bahsedebilir misiniz? Şirketinizin dijitaldeki hedef kitlesi kimlerdir?

Şirketimiz, iletişim alanındaki gelişmeleri sürekli takip ederek dijital medya stratejilerini güncellemekte ve iyileştirmektedir. Türkiye'de internet kullanan herkesi genel hedef kitlemiz olarak belirliyoruz ve markalarımıza özgü kırılımlar yapıyoruz. Sosyal medya kanalları (Google, Meta, Linkedin, TikTok vb.) web siteleri ve mobil uygulamalar, hedef kitlelere ulaşmak için kullandığımız ana kanallardır. Ayrıca, bu kanalları etkili bir şekilde yönetebilmek ve aksiyon alabilmek için Gemius AdReal, SimilarWeb ve Semrush gibi araçları kullanıyoruz.

4. Dış iletişimde dijitalleşmeye yönelik hangi dijital iletişim stratejilerini benimsiyorsunuz?

Ajans olarak, holistik bir medya yaklaşımı benimseyerek markalarınızın tüketicilere bütüncül bir şekilde ulaşmasını hedefliyoruz. "Marketing Funnel" yapısını kullanarak, tüketicinin markanızla kesişen yolculuğunu ilk andan son ana kadar gözlemliyor, detaylı bir analiz gerçekleştiriyor ve gerektiğinde yönlendirmeler yapıyoruz. Bu strateji, tüketicinin farkındalıktan sadakate kadar olan her aşamada etkili bir varlık sağlamak için tasarlanmıştır.

5. Şirketinizin dijital iletişim hedefleri nelerdir? Şirketinizin dijital medya ve iletişim stratejileri, rakiplerinizinkilerle nasıl karşılaştırılıyor?

Şirketimizin dijital iletişim hedefleri, hedef kitleye en etkili şekilde ulaşmak için kullanılacak dijital pazarlama kanallarını belirlemek ve marka bazında ölçümlenecek tüm KPI'ları mecra bazında planlamaktır. Dijital medya ve iletişim stratejilerimizi, rakiplerimizin stratejileriyle karşılaştırarak sektördeki rekabet avantajlarını belirliyoruz. Geliştirmemiz gereken kritik parametreler arasında hedef kitleye daha etkili ulaşım, marka bilinirliğini artırma, müşteri etkileşimini optimize etme ve dönüşüm oranlarını artırma önemlidir.